Аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян протягом першого кварталу 2021 року у Коноплянській сільській раді
З початку року на розгляд до Коноплянської сільської ради надійшло 253 звернення, що на 97 звернень, або на 38,3%, менше, ніж у відповідному періоді 2020 року (350). З них 246 складають заяви, 3 – скарги та 4 – інформаційні запити.
Від загальної кількості надісланих письмових звернень зафіксовано 221 індивідуальне звернення та 2 - колективних (від 27 громадян).
Усі звернення, що надійшли до Коноплянської сільської ради протягом січня-березня 2010 року розподіляються на такі:
первинні – 246;
повторні (з одного й того ж питання) – 6;
дублетні – 1.
Електронних звернень не надходило. Основна причина надходження повторних звернень є доопрацювання заявниками документів з надання їм матеріальної допомоги.
За січень-березень 2021 року до сільської ради безпосередньо від громадян надійшло 248 звернень (98,02 відсотків загальної кількості звернень). Через органи державної влади надійшло - 5 (1,97 відсотків) звернень, порушено питань – 254.
Щодо соціального стану громадян, які зверталися до Коноплянської сільської ради у звітний період, то у 196 зверненнях (77,47 відсотків загальної кількості) соціальний стан не визначено або їх неможливо згрупувати. Решту заявників можна згрупувати за соціальним станом на такі основні групи:
фізичні особи (приватні підприємці) – 2 заявника;
пенсіонери – 52;
громадяни, що мають інвалідність – 2;
учасники війни – 1;
члени багатодітних сімей – 5;
інші – 191 громадян.
Стосовно статі авторів звернень, то до сільської ради зверталися переважно жінки – 123 звернень. Від чоловіків надійшло 110 звернень. У 20 випадках стать авторів неможливо було визначити.
Основними питаннями, що порушують громадяни у своїх зверненнях є: отримання матеріальної допомоги на лікування та оформлення земельної ділянки.
Тематика звернень громадян до сільської ради виглядає слідуючим чином:
- аграрна політика – 148;
- питання соціального захисту населення - 98;
- комунального господарства –3;
- житлової політики – 3;
- сім’ї, дітей, молоді – 2.
За перший квартал 2021 року сільською радою із 253 отриманих звернень 82 - вирішено позитивно, 38 – відмовлено у задоволенні, дано роз’яснення – 31, 102 питання знаходяться у стадії розгляду.
Керівництво територіальної громади та старости старостинських округів приділяють особливу увагу питанням особистого прийому громадян. Щотижнево посадовими особами здійснюється особистий прийом.
Сільська рада забезпечує своєчасне вирішення проблемних питань та належний рівень роботи зі зверненнями громадян з урахуванням вимог чинного законодавства України.