Питання, що порушувалися у 2021 році
1)Про угоди та договори щодо висвітлення діяльності органу місцевого самоврядування в ЗМІ у 2021 році;
2)Про кількість об'єктів декомунізації;
3) Про громадян, що потребують поліпшення житлових умов (надійшло з 2-х адрес);
4) Про наявність земельних ділянок, придатних для вирощування фруктів;
5) Про кількість ОСББ і ЖБК;
6) Про соціальне житло;
7)про перелік землевласників та землекористувачів, що використовують земельні ділянки для вирощування сільськогосподарських та технічних культур;
8) про комісію зі встановлення факту отруєння бджіл;
9) про перелік об'єктів комунальної власності;
10) про перелік об'єктів, що передані в оренду;
11) перелік незадіяних земельних ділянок, майнових об'єктів;
12) перелік земельних ділянок для забудови;
13) списки орендарів земельних ділянок;
14) список громадян, яким затвердили проекти землеустрою;
15) перелік земель, які передані із земель державної власності у комунальну власність;
16) чи існують центри обліку та центри реінтеграції для бездомних осіб;
17) які комунальні, державні та інші заклади займаються відновленням документів;
18) за якими критеріями діють ці заклади;
19) чи передбачено безоплатне відновлення документів;
20) ким сплачується мито за відновлення документів;
21) про земельні ділянки, площею 0.25 га;
22) про земельні ділянки, площею 0.10 га;
23) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 2 га;
24) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 0.12 га;
25) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 0.10 га;
26) про наявність земельнмх ділянок під дачне будівництво, площею 0.10 га;
27) про наявність земельнмх ділянок під будівництво гаражів, площею 0.01 га;
28) про видатки місцевого бюджету на одну особу;
29) про доходи місцевого бюджету на одну особу;
30) про видатки місцевого бюджету за окремими напрямками;
31) про доходи місцевого бюджету за окремими напрямками;
32) про місце перебування зберігачів інформації;
33) про електронну адресу, що використовується для отримання запитів на доступ до публічної інформації;
34) про електронну адресу, що використовується для отримання ззвернень громадян;
35) код ЄДРПОУ територіальної громади;
36) про перелік розпоряджень, які видавалися з дати набрання чинності Закону України "Про доступ до публічної інформації" до дня надання відповіді;
37) про скановані розпорядження щодо декомунізації;
38) про заробітну плату за 2021 рік сільського голови та секретаря Катерино-Платонівської сільської ради;
39) про кількість наявної у 2021 році вантажної автотехніки вп більше 4 тонни у комунальних установах;
40) про кількість техніки, що планується закупити у 2021-2022 роках;
41) про схеми закупівлі даної техніки;
42) про суми коштів, витрачених на закупівлю техніки;
43) про меморіальні та військові кладовища;
44) про наявність цвинтарів за релігіями: греко-католицизм, римо-католицизм, протестанцизм, буддизм, іслам, юдаїзм;
45) про кількість здійснених у 2019-2021 роках погоджень передачі у постійне користування чи інше користування земель оборони;
46) про кількість у 2019-2021 роках наданих дозволів фізичним і юридичним особам вирощувати сільськогосподарські культури, випасати худобу та заготовляти сіно на землях оборони;
47) про нормативні документи щодо реорганізації закладів освіти;
48) про передачу об’єктів з комунальної власності у державну власність з 1998 по теперішній час;
49) про передачу об’єктів з комунальної власності у державну власність з 1998 по теперішній час без надання погодження;
50) про наявність соціальних закладів;
51) кількість осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;
про потребу соціальних послуг для осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;
52) чисельність молоді (віком до 35 років);
53) чисельність осіб похилого віку;
54) чи діють обмеження на проведення особистого прийому;
55) про надходження листів (звернень, запитів) від органів дежавної влади щодо підтримки проекту Закону України №5655;
56) про реабілітаційні центри;
57) про розмір заробітної плати за серпень 2021 року працівників ТГ;
58) про підстави нарахування премій в серпні місяці 2021 року;
59) про кризові центри для жінок, які постраждали від домашнього насильства;
60) про приміщення для прийому громадян народним депутатом України;
61) про офіційні адреси;
62) про наявність чи відсутність земельних ділянок для ведення особистого фермерського господарства та для ведення садівництва;
63) про рішення сільської ради щодо ставок місцевих податків та зборів на 2022 рік;
64) щодо проведення аудиту населених пунктів та об'єктів, які плануються перейменувати;
65) чи розроблена програма перейменування населених пунктів та об'єктів;
66) чи проводилися розрахунки вартості перейменування населених пунктів та об'єктів;
67) про земельні ділянки, площею 0.25 га;
68) про земельні ділянки, площею 0.10 га;
69) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 2 га;
70) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 0.12 га;
71) соціальний житловий фонд та фонд для тимчасового проживання