Питання, що порушувалися у 2021 році

1)Про угоди та договори щодо висвітлення діяльності органу місцевого самоврядування в ЗМІ у 2021 році;                                             

2)Про кількість об'єктів декомунізації;

3) Про громадян, що потребують поліпшення житлових умов (надійшло з 2-х адрес);

4) Про наявність земельних ділянок, придатних для вирощування фруктів;

5) Про кількість ОСББ і ЖБК;

6) Про соціальне житло;

7)про перелік землевласників та землекористувачів, що використовують земельні ділянки для вирощування сільськогосподарських та технічних культур;

8) про комісію зі встановлення факту отруєння бджіл;

9) про перелік об'єктів комунальної власності;

10) про перелік об'єктів, що передані в оренду;

11) перелік незадіяних земельних ділянок, майнових об'єктів;

12) перелік земельних ділянок для забудови;

13) списки орендарів земельних ділянок;

14) список громадян, яким затвердили проекти землеустрою;

15) перелік земель, які передані із земель державної власності у комунальну власність;

16) чи існують центри обліку та центри реінтеграції для бездомних осіб;

17) які комунальні, державні та інші заклади займаються відновленням документів;

18) за якими критеріями діють ці заклади;

19) чи передбачено безоплатне відновлення документів;

20) ким сплачується мито за відновлення документів;

21) про земельні ділянки, площею 0.25 га;

22) про земельні ділянки, площею 0.10 га;

23) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 2 га;

24) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 0.12 га;

25) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 0.10 га;

26) про наявність земельнмх ділянок під дачне будівництво, площею 0.10 га;

27) про наявність земельнмх ділянок під будівництво гаражів, площею 0.01 га;

28) про видатки місцевого бюджету на одну особу;

29) про доходи місцевого бюджету на одну особу;

30) про видатки місцевого бюджету за окремими напрямками;

31) про доходи місцевого бюджету за окремими напрямками;

32) про місце перебування зберігачів інформації;

33) про електронну адресу, що використовується для отримання запитів на доступ до публічної інформації;

34) про електронну адресу, що використовується для отримання ззвернень громадян;

35) код ЄДРПОУ територіальної громади;

36) про перелік розпоряджень, які видавалися з дати набрання чинності Закону України "Про доступ до публічної інформації" до дня надання відповіді;

37) про скановані розпорядження щодо декомунізації;

38) про заробітну плату за 2021 рік сільського голови та секретаря Катерино-Платонівської сільської ради;

39) про кількість наявної у 2021 році вантажної автотехніки вп більше 4 тонни у комунальних установах;

40) про кількість техніки, що планується закупити у 2021-2022 роках;

41) про схеми закупівлі даної техніки;

42) про суми коштів, витрачених на закупівлю техніки;

43) про меморіальні та військові кладовища;

44) про наявність цвинтарів за релігіями: греко-католицизм, римо-католицизм, протестанцизм, буддизм, іслам, юдаїзм;

45) про кількість здійснених у 2019-2021 роках погоджень передачі у постійне користування чи інше користування земель оборони;

46) про кількість у 2019-2021 роках наданих дозволів фізичним і юридичним особам вирощувати сільськогосподарські культури, випасати худобу та заготовляти сіно на землях оборони;

47) про нормативні документи щодо реорганізації закладів освіти;

48) про передачу об’єктів з комунальної власності у державну власність з 1998 по теперішній час;

49) про передачу об’єктів з комунальної власності у державну власність з 1998 по теперішній час без надання погодження;

50) про наявність соціальних закладів;

51) кількість осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;

про потребу соціальних послуг для осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;

52) чисельність молоді (віком до 35 років);

53) чисельність осіб похилого віку;

54) чи діють обмеження на проведення особистого прийому;

55) про надходження листів (звернень, запитів) від органів дежавної влади щодо підтримки проекту Закону України №5655;

56) про реабілітаційні центри;

57) про розмір заробітної плати за серпень 2021 року працівників ТГ;

58) про підстави нарахування премій в серпні місяці 2021 року;

59) про кризові центри для жінок, які постраждали від домашнього насильства;

60) про приміщення для прийому громадян народним депутатом України;

61) про офіційні адреси;

62) про наявність чи відсутність земельних ділянок для ведення особистого фермерського господарства та для  ведення садівництва;

63) про рішення сільської ради щодо ставок місцевих податків та зборів на 2022 рік;

64) щодо проведення аудиту населених пунктів та об'єктів, які плануються перейменувати;

65) чи розроблена програма перейменування  населених пунктів та об'єктів;

66) чи проводилися розрахунки вартості перейменування населених пунктів та об'єктів;

67) про земельні ділянки, площею 0.25 га;

68) про земельні ділянки, площею 0.10 га;

69) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 2 га;

70) про наявність земель державної та комунальної власності, які ще не надані у користування, площею 0.12 га;

71) соціальний житловий фонд та фонд для тимчасового проживання

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь