A A A K K K
для людей із порушенням зору
КОНОПЛЯНСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Одеська область Березівський район

Проекти рішень №812 «Про внесення змін до Програми підтримки та розвитку закладів охорони здоров`я на 2019 -2021 роки»

Кількість переглядів: 71
Скликання: VIII скликання
Сесія: 12 сесія
Тип документу: Проекти рішень
Дата: 25.11.2021
Автор: Коноплянська сільська рада
Номер документу: 8\12
Назва документу: Про внесення змін до Програми підтримки та розвитку закладів охорони здоров`я на 2019 -2021 роки
Прикріплені файли:

TSIGN

 

 

    УКРАЇНА

 

КОНОПЛЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                   ІВАНІВСЬКОГО  РАЙОНУ  ОДЕСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 

П Р О Е К Т    Р І Ш Е Н Н  Я

 

Про внесення змін до Програми підтримки та розвитку закладів охорони здоров`я  на 2019 -2021 роки

 

 Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 85, 91 Бюджетного кодексу України, Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 р.№ 955 «Про затвердження Програми подання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги», з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, створення умов для забезпечення мешканців сільської ради медичною допомогою, сільська рада 

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Внести зміни в Програму підтримки та розвитку закладів охорони здоров`я на 2019 -2021 роки, затверджену рішенням сесії від 22 березня 2019р.  № 438 -VII  та викласти її в новій редакції (додається).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів.

 

 

 

 

 

Сільський голова                                             Волошин О. А. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник сільського голови__Бурлакова Є. Г._____________________________________________________________________

Начальник відділу бухгалтерського обліку виконавчого апарату Коноплянської сільської ради__Роговик Л. Г._________________

Начальник фінансового відділу Войтович О. С._________________________________________________________________________

Головний спеціаліст-юрисконсульт виконавчого апарату Коноплянської сільської ради_Березюк А. П.__________________________  _________________________________________________________________________________________________________________

Виконавець  : Головний спеціаліст фінансового відділу   Пасічник І. М.________________________________________________________      

Тел._0975012235____________________________________________________________________________________________________

 

                                                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                             Рішенням  сесії  Коноплянської сільської ради

                                                                                                            від  26 листопада  2021 року №  -VIIІ

 

 

Програма підтримки та розвитку закладів охорони здоров`я   на 2019 -2021 роки

 

1.Паспорт

Програми підтримки та розвитку закладів охорони здоров`я  на 2019 -2021 роки

1. Ініціатор розроблення програми

 

Коноплянська сільська рада

2. Розробник програми

 

Коноплянська сільська рада

3. Співрозробники програми (у разі наявності)

 

 

4. Відповідальний виконавець програми

 

Коноплянська сільська рада

5. Учасники програми

 

Коноплянська сільська рада, КНП «Іванівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги», КНП «Іванівська ЦРЛ» Іванівської селищної ради Одеської області, КНП «Березівська центральна міська лікарня» Березівської міської ради

6. Термін реалізації програми

 

2019-2021 роки

7. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

 

Бюджет сільської ради

8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми

 

 3243,3    тис. грн.

8.1.Коштів місцевого бюджету

 

 3243,3    тис. грн.

 

 

 

2.  Загальні положення

            Доступність, якісність, сучасність, функціональність, ефективність, ресурсна забезпеченість та своєчасність медичної допомоги є основою для забезпечення високого рівня здоров’я та покращення якості життя населення.

            Значною складовою у забезпеченні висококваліфікованої медичної допомоги населенню Коноплянської сільської ради є амбулаторна та стаціонарна допомога.

            Зростання захворюваності і смертності серед дорослого населення від туберкульозу, онкології, серцево-судинних захворювань, бронхолегеневої патології, цирозу печінки, ускладнень виразкової хвороби шлунка, збільшення післяопераційних ускладнень потребує пошуку нових ресурсів, використання високих технологій, подальшого розвитку науки, удосконалення принципів практичної медицини в поліклінічних умовах та умовах стаціонарних відділень лікувально-профілактичних закладів та прийняття невідкладних заходів.

             За даними Центру громадського здоров’я, станом на 09:00 09 лютого в Україні 1 249646 лабораторно підтверджених випадків COVID-19, з них 23771 летальні, 1084608 пацієнт одужав та вже виписаний з лікарні. За добу було зафіксовано 2656 нових випадків. Дослідження проводилися вірусологічною референс-лабораторією Центру громадського здоров’я України, а також обласними лабораторіями. Тому, Програма підтримки та розвитку закладів охорони здоров`я на території Коноплянської сільської ради  на 2019 -2021 роки забезпечить надання планової та ургентної висококваліфікованої лікувально - діагностичної допомоги дорослому і дитячому населенню сільської ради та розповсюдження гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Законодавчою базою виконання програми є :

1. Конституція України.

2. Закон України від 19.11.1992 № 2801-ХІІ „Основи законодавства України про охорону здоров’я”.

3. Закон України « Про місцеве самоврядування в Україні».

4. Закон України від 22.10.1993 № 3552-ХІІ „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.

5. Закон України від 16.12.1993 №3721-ХІІ „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”.

6. Бюджетний кодекс України.

7. Господарський кодекс України.

8. Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 955 «Про затвердження Програми подання громадянам гарантованої державою безоплатної медичної допомоги».

9. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.03.1996 № 203 „Про надання екстреної і планової медичної допомоги хворим”.

10. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.11.2002 № 434 „Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні”.

11. Постанова Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 № 1138 „Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти”.

12. ЗУ від 30.03.2020 р.  № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».

           

3. Визначення проблеми, на розв`язання якої спрямована Програма.

            Громадяни України незалежно від місця проживання мають право на отримання в усіх лікувально-профілактичних закладах системи охорони здоров’я гарантований рівень медичної допомоги, який визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 року № 955 “Про затвердження програми надання громадянам гарантованої державної безоплатної медичної допомоги”. Однак, на сьогодні медичне обслуговування не дає можливості кожному громадянину реалізувати своє, гарантоване статтею 49 Конституції України, право на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування . Згідно цієї ж статті, держава зобов’язана створювати умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування.

            Водночас, якість роботи закладів охорони здоров’я та їх кадрове забезпечення не завжди відповідає сучасним вимогам та потребам мешканців сільських територій. Причинами такого стану справ є, насамперед, нестача належно обладнаних приміщень, відсутність достатньої кількості медикаментів і транспортних засобів, а також дефіцит кваліфікованих медичних кадрів.

            Ситуація ускладнюється і тим, що випускники медичних університетів украй неохоче погоджуються працювати у сільській місцевості, а держава упродовж тривалого періоду часу виявляється не спроможною розробити дієві механізми вирішення цієї проблеми.

              На території Коноплянської сільської ради  працює 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини, 7 фельдшерських пунктів. Загальною проблемою для сільських закладів охорони здоров′я є низький рівень матеріально-технічної бази, що не відповідає табелям оснащення, затверджених наказами МОЗ України. Зокрема, відсутнє ЛОР-обладнання, хірургічне обладнання, потребують заміни застарілі електрокардіографи, крім того фізіотерапевтична апаратура застаріла та не оновлювалась протягом багатьох років.       

               Потребують капітальних ремонтних робіт амбулаторія загальної практики сімейної медицини та ФАПи, недостатнє фінансування медичної галузі не дозволяло це зробити протягом останніх 10 років.

              Для поліпшення первинної медико-санітарної допомоги, що надається населенню на дому, та при виїздах на АЗПСМ, необхідно забезпечити лікарські амбулаторії автотранспортом, а терміни експлуатації більшості автомобілів вичерпані.

              Для поліпшення надання  медичної допомоги сільському населенню, особливо людям пенсійного віку, особам з обмеженими можливостями під час виїздів у села необхідно забезпечити лікарів  загальної практики сімейної медицини автотранспортом та укомплектувати їх спеціальним портативним обладнанням для підвищення якості медичних послуг .  

               Такий стан речей триває понад 10 років та привів у 2019 році до дефіциту фінансового ресурсу, що унеможливлює подальшу роботу закладів охорони здоров`я з основної діяльності, так як неможливо утримувати кваліфікований персонал, забезпечити виплату заробітної плати в повному обсязі, відсутня можливість закупівлі медикаментів для стаціонарів, забезпечення належного харчування стаціонарних хворих, призупинення виписування пільгових рецептів для амбулаторних хворих та інше.

            Беручи до уваги необхідність надання вчасної та  якісної медичної допомоги, виникає вкрай необхідна потреба у наданні закладам охорони здоров`я фінансової підтримки з сільського бюджету.

 

4. Мета програми.

             Метою Програми є забезпечення надання населенню медичної допомоги та медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я населення, забезпечення фінансового ресурсу для здійснення вказаних цілей.

 

5. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми

 

           Медична допомога жителям об’єднаної територіальної громади є доступною. Проте є проблеми, які накопичувалися роками і потребують невідкладного вирішення шляхом додаткового фінансування з місцевого бюджету.

Оптимальним варіантом розв’язання проблем є:

•          пріоритетний розвиток первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини;

•          удосконалення матеріально-технічної бази охорони здоров’я відповідно до світових стандартів, запровадження правових, економічних, управлінських механізмів, забезпечення конституційних прав громадян на охорону здоров’я;

•          поліпшення медичної допомоги вразливим верствам населення та жителям села; забезпечення населення ефективними, безпечними і якісними лікарськими засобами та виробами медичного призначення;

•          поліпшення стану здоров’я всіх верств населення, зниження рівня захворюваності, інвалідності, смертності, продовження активного довголіття і тривалості життя;

•          впровадження системи персоніфікованого електронного реєстру громадян та сучасних інформаційних і телемедичних технологій в діяльності первинної медико-санітарної допомоги.

           Фінансування заходів Програми здійснюється винятково за умови затвердження бюджетних призначень на її виконання рішенням сесії сільської ради про місцевий бюджет на відповідний рік (рішенням про внесення змін до бюджету на відповідний рік) згідно з розписом бюджету.

         Обсяги та джерела фінансування Програми викладені в додатку 1.

          Реалізація Програми розрахована на 2019-2021 роки. 

 

6. Напрями діяльності та заходи Програми.

 

            Виконання завдань Програми здійснюється за такими основними напрямами:

  1. Забезпечення лікарськими засобами,  харчуванням пацієнтів стаціонарних відділень, обладнанням та виробами медичного призначення, витратними матеріалами для надання медичної допомоги мешканцям громади, паливно-мастильними матеріалами (у тому числі для надання невідкладної допомоги, та на оплату пільгових рецептів).
  2. Покриття витрат на комунальні послуги та енергоносії, технічне обслуговування газового обладнання.
  3. Забезпечення виплат пільгових пенсій.
  4. Залучення засобів масової інформації, навчальних закладів та громадських організацій до більш широкого інформування населення з питань профілактики, раннього виявлення та ефективного лікування захворювань.
  5. Проведення капітального ремонту приймального відділення невідкладної допомоги.

Напрями діяльності та заходи Програми наведені в додатку 2.

 

7.  Очікувані результати та ефективність Програми.

 

         Виконання Програми дасть змогу:

  • Підвищити ефективність роботи галузі охорони здоров’я та сприяти подоланню несприятливих демографічних тенденцій в ОТГ.
  • Сформувати систему надання населенню доступних та високоякісних медичних послуг, що забезпечить зменшення потреби у дорогих видах медичної допомоги.
  • Створити умови для повномасштабної реалізації принципу організації та координації надання пацієнтам стаціонарної медичної допомоги.
  • Покращити оснащення закладів загальної практики – сімейної медицини відповідно рекомендованих табелів оснащення та нормативів.

 

 

 

8. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

            Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює виконавчий комітет Коноплянської сільської ради.


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь