A A A K K K
для людей із порушенням зору
КОНОПЛЯНСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Одеська область Березівський район

Реклама і діти

Дата: 09.12.2021 12:02
Кількість переглядів: 135

Фото без опису

???? Реклама нас атакує з усіх боків. Варто зайти в Інтернет, увімкнути телевізор чи навіть просто вийти на вулицю…Але крім основної функції – інформувати, реклама здатна формувати та змінювати світогляд і поведінку людей, маніпулювати ними.

????Улюбленою аудиторією рекламодавців є діти, з їхньою вразливістю і нестійкою психікою.

???? Дитячий мозок вбирає, як губка, все, що транслюється з екрану. Чим молодша дитина, тим легше їй щось внушити. Але і підлітки, якщо їх не вчили критично ставитися до інформації, - легка мішень для рекламних компаній. Орієнтуючись на підростаючі покоління, фірми борються також і за увагу своїх майбутніх клієнтів тому що:

????у дитини зазвичай є кишенькові гроші, які вона обов’язково витратить під впливом реклами;

????діти впливають на батьків, змушуючи їх купувати те, що вони бачили в рекламі;

???? реклама з самого дитинства виховує в дітях споживачів, людей, які прагнутимуть купувати товари у майбутньому.

На захисті вразливої і ще несформованої психіки наших дітей стоїть Закон України «Про рекламу», а саме ст.20 «Реклама і діти», яка визначає певні вимоги до рекламних сюжетів.

???? Зокрема забороняється реклама:

????з використанням зображень дітей, які споживають або використовують продукцію, призначену тільки для дорослих чи заборонену законом для придбання або споживання неповнолітніми;

????з інформацією, яка може підірвати авторитет батьків, опікунів, піклувальників, педагогів та довіру до них дітей;

???? з вміщенням закликів до дітей придбати продукцію або звернутися до третіх осіб з проханням зробити покупку;

????з використанням зображень справжньої або іграшкової зброї, вибухових пристроїв.

???? До того ж, реклама не повинна містити зображення дітей у небезпечних ситуаціях чи за обставин, що у разі їх імітації можуть завдавати шкоди дітям або іншим особам, а також інформації, здатної викликати зневажливе ставлення дітей до небезпечних для здоров’я і життя ситуацій.

Також, Законом України «Про рекламу» передбачено, що реклама не повинна завдавати дітям моральної чи фізичної шкоди, викликати у них відчуття неповноцінності.

Реклама не повинна вказувати на можливість придбання рекламованого товару, розрахованого переважно на дітей, кожною сім’єю без урахування можливостей її бюджету.

Реклама не повинна створювати у дітей враження, що володіння рекламованою продукцією дає їм перевагу над іншими дітьми.

???? Зі свого боку батьки мають пояснювати дітям, що таке реклама і з якою метою її демонструють.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь