McDonald's - учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів»
«Коли для нас і заради нас створюються кращі можливості, ми згадуємо про те, що особистість та якість роботи не залежать від рівня слуху. Проте дозволяють краще орієнтуватись та відчувати себе значно впевненішими», - діляться працівники McDonald's.
Компанія як учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» комплексно працює над тим, щоб створювати рівні можливості для своїх співробітників, в тому числі з порушеннями слуху.
Наразі McDonald’s в Україні тестує систему, яка дозволить без бар’єрів спілкуватися нечуючим працівникам з колегами та клієнтами.
Нагадаємо, спільнота «Бізнес без бар’єрів» була створена торік у листопаді, коли великі українські та міжнародні компанії згуртувалися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів».
Одна з ключових цілей об’єднання бізнесів – працювати разом, щоб забезпечувати рівні можливості у доступі до роботи, сервісів, послуг для всіх без виключення, в тому числі людей з інвалідністю, літніх людей, батьків з дітьми до шести років, жінок, молоді тощо.
Компанії домовилися ділитися своїм досвідом впровадження безбар’єрних практик та поширювати його, реагуючи на запити колег на такі зміни. На сьогодні до спільноти входить компанія, ком'юніті відкрите до нових учасників.