McDonald's - учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів»

«Коли для нас і заради нас створюються кращі можливості, ми згадуємо про те, що особистість та якість роботи не залежать від рівня слуху. Проте дозволяють краще орієнтуватись та відчувати себе значно впевненішими», - діляться працівники McDonald's.
Компанія як учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» комплексно працює над тим, щоб створювати рівні можливості для своїх співробітників, в тому числі з порушеннями слуху.
Наразі McDonald’s в Україні тестує систему, яка дозволить без бар’єрів спілкуватися нечуючим працівникам з колегами та клієнтами.
Нагадаємо, спільнота «Бізнес без бар’єрів» була створена торік у листопаді, коли великі українські та міжнародні компанії згуртувалися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів».
Одна з ключових цілей об’єднання бізнесів – працювати разом, щоб забезпечувати рівні можливості у доступі до роботи, сервісів, послуг для всіх без виключення, в тому числі людей з інвалідністю, літніх людей, батьків з дітьми до шести років, жінок, молоді тощо.
Компанії домовилися ділитися своїм досвідом впровадження безбар’єрних практик та поширювати його, реагуючи на запити колег на такі зміни. На сьогодні до спільноти входить ![]()
компанія, ком'юніті відкрите до нових учасників.
