Мінцифра запустила в київському торговельному центрі креативну комунікацію Гіду з держпослуг

Дата: 01.02.2022 10:27
Кількість переглядів: 122

Фото без опису

Тепер відвідувачі одного з торговельних центрів Києва — ТРЦ Gulliver, зможуть долучитися до Гіду з держпослуг.

Раніше, щоб дізнатися, як отримати довідку чи подати звернення, доводилося гуглити, розбиратися в складних термінах або турбувати знайомих, телефонувати за стаціонарними номерами держустанов, де нескінченна перерва на обід.

Команди Мінцифри та Green Penguin Media зобразили цей процес у вигляді лабіринту й закликають не блукати ним, а одразу користуватися Гідом з державних послуг. Для цього потрібно лише відсканувати QR-код у середині лабіринту.

Лабіринт розміщуватиметься до 30 січня в рамках комунікаційної кампанії «З Гідом все просто». Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь