Мінцифра запустила в київському торговельному центрі креативну комунікацію Гіду з держпослуг
Тепер відвідувачі одного з торговельних центрів Києва — ТРЦ Gulliver, зможуть долучитися до Гіду з держпослуг.
Раніше, щоб дізнатися, як отримати довідку чи подати звернення, доводилося гуглити, розбиратися в складних термінах або турбувати знайомих, телефонувати за стаціонарними номерами держустанов, де нескінченна перерва на обід.
Команди Мінцифри та Green Penguin Media зобразили цей процес у вигляді лабіринту й закликають не блукати ним, а одразу користуватися Гідом з державних послуг. Для цього потрібно лише відсканувати QR-код у середині лабіринту.
Лабіринт розміщуватиметься до 30 січня в рамках комунікаційної кампанії «З Гідом все просто». Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.